Sunday, 10 March 2013

STREAM FAILED

I tried setting up my dota2 stream today but failed miserably. There was a new update and my webcam wouldn't sync with the damn broadcaster!

I'll go figure what's wrong and hopefully be able to stream tomorrow (sunday) or latest by monday.

Anyway do you know about this absolutely amazing thai eatery at Golden Mile called MOOKATA?
I've had it at least 3 times the week before i left for Taiwan and the charcoal steamboat there is so freaking addictive! The chef there used a special sesame sauce to marinate all of their meat and it taste sooo damn good when we barbecue it. Either way, it's a win-win for bbq lovers or anyone who just wants to have steamboat, it's the best of both worlds for me!

The photos are churning up my gastric juices right now, so hungry...




If you're liking what you see and have never tried thai steamboat, go down NOW!
If i'm not mistaken, they are open daily from 11am - 6am. Good for lunch, dinner, supper.. and even breakfast lol, if your tummy's up for it.

MOOKATA
Golden Mile Level 1 
(Beside NANA)

And since i haven't been streaming and posting any YouTube videos lately, i'll post some photos instead till i get my stream fixed! 
Sorry and i hope to be able to see you guys soon! 

 2 photos i took when we were shopping at Shi Da Night Market in Taiwan!

And a belated birthday present i'm getting tomorrow... it's maddening cos i've just gotten myself a red one! I honestly thought my friend was too busy and probably forgotten about the purple Ducky keyboard that he said he'd get me for my birthday and i didn't wanna remind him about it aft 2 months, that would be so shameless! In fact, he'd be searching high and low for the one i requested for, which is in purple lights and he had to ship them in from overseas cos they don't have it in Singapore. I was super upset when i finally got a text from him saying that he finally gotten it.. 1 day after i got mine in red. -.- I felt really bad but i'm also very grateful and happy that he remembered and went through great lengths to get me my gift. So thank you :)


In any case, red one's going to my sister and i can't wait to try out the brown switch one, though i really like the red one in blue switch now. So loud and crisp! Brown one's gonna be slightly quieter and has softer keys. Hee..
All right, enough rambling, good night guys! 
x

4 comments:

  1. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you
    design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from. thank you

    Also visit my weblog; steinzeiternährung
    my website: auflauf rezepte

    ReplyDelete
  2. In love with your style on LB.. so I came here to see more from you..
    do you want to follow each other? you can visit my blog.. :)
    please let me know..

    xo,
    margarethink.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Marcella,

      I like your fashion posts! We even haf the same background :)

      Hope you keep writing! See you!

      Delete
  3. Howdy! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
    Is it very hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out
    pretty quick. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin.

    Do you have any ideas or suggestions? Cheers

    Also visit my blog post; colon cleanse detox

    ReplyDelete